Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

1 Φεβ 2013

Χειμερινοὶ Κολυμβητές - Τικ τακ κάνει η καρδιά μου




Το τραγούδι εμπέριεχεται στο δίσκο `Ὄχι λάθη, πάντα λάθη`

Στίχοι καὶ Μουσική: Παραδοσιακὸ Σμυρναίικο,
Διασκευή: Μάρκος Βαμβακάρης
Ἑρμηνεία: Ἀργύρης Μπακιρτζῆς καὶ Ἰσίδωρος Παπαδάμου

Τίκ, τίκ, τίκι, τίκι, τάκ, κάν᾿ ἡ καρδιά μου σὰν σὲ βλέπω νὰ διαβαίνεις·
Τίκ, τίκ, τίκι, τίκι, τάκ, θέλω μικρό μου νὰ μαντέψω ποῦ πηγαίνεις.

Θέλω πουλί μου νὰ σὲ ρωτήσω, φοβοῦμαι μὴ σὲ δυσαρεστήσω·
Γιατὶ ὅταν σοῦ μιλῶ, ἀρχίζει τῆς καρδιᾶς τὸ τίκ, τίκ, τίκι, τίκι, τάκ.

Τίκ, τίκ, τίκι, τίκι, τάκ, κάν᾿ ἡ καρδιά μου, τὴ ματιά σου σὰ μοῦ ρίξεις·
Τίκ, τίκ, τίκι, τίκι, τάκ, θέλω πουλί μου, λίγη ἀγάπη νὰ μοῦ δείξεις.

Τίκ, τίκ, τίκι, τίκι, τάκ, αὐτὴ ἡ ματιά σου μὲ τρελλαίνει, μὲ παιδεύει·
Τίκ, τίκ, τίκι, τίκι, τάκ, θέλω πουλί μου, νὰ μαντέψω τί γυρεύει.