Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

7 Σεπ 2014

ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ (ΜΕ) ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, Κώστας Γκοτζαμάνης - συνέντευξη

Αφορμή για τη συνέντευξη αυτή στάθηκε η ανάγνωση του βιβλίου του ψυχιάτρου Κώστα Γκοτζαμάνη «Μεγαλώνοντας (με) το παιδί μου», (Εκδόσεις Πατάκη) που με κέρδισε αμέσως, καθώς πραγματεύεται ένα πολύ δύσκολο θέμα, τις οικογενειακές σχέσεις, με οξυδέρκεια και χιούμορ. Με τον ιδιαίτερο τρόπο του, ο Γκοτζαμάνης καταφέρνει να γράψει ένα σύγχρονο οδηγό επιβίωσης για οικογένειες και άτομα, εύληπτο, χωρίς θεωρητική ορολογία,  χρήσιμο για όλους τους γονείς! 
Τι σας οδήγησε να γράψετε το βιβλίο «Μεγαλώνοντας (με) το παιδί μου’’; Το αρχικό μου κίνητρο ήταν να μιλήσω για τις σχέσεις ανάμεσα σε γονείς και παιδιά με διαφορετικό τρόπο, αποφεύγοντας, δηλαδή, τις έτοιμες απαντήσεις του «ειδικού» ή τους συνήθεις στομφώδεις αφορισμούς. Ήθελα να μοιραστώ με τον αναγνώστη το δικό μου τρόπο αντίληψης των πραγμάτων, σκέψης, επεξεργασίας των δεδομένων, λήψης αποφάσεων και δράσης. Προσπάθησα να τοποθετηθώ στην πλευρά του αναγνώστη και όχι απέναντί του. Προσπάθησα, επίσης, ο λόγος να είναι προφορικός, σαν να μιλάω όσο πιο απλά γίνεται σ’ έναν φίλο για την εμπειρία μου, για ιστορίες που έζησα ή άκουσα. Το βιβλίο συγκροτείται από μια σειρά ιστοριών που, με τρόπο συνειρμικό, η μια οδηγεί στην επόμενη, γι’ αυτό το λόγο παρακαλώ τον αναγνώστη να τις διαβάσει με τη σειρά. Παρεμβάλλονται ελάχιστα σχόλια, καθώς δεν μ’ ενδιέφερε να δώσω τις δικές μου απαντήσεις.

Περισσότερα εδώ