Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

25 Ιουλ 2015

Μαρινέλλα - Μέσα σ' ενα ταγκό




Στίχοι: Βασίλης Δημητρίου
Μουσική: Βασίλης Δημητρίου
Πρώτη εκτέλεση: Μαρινέλλα


Σαν όνειρο χθες στάθηκες μπροστά μου
Κι ένιωσα πως θέλω να ζήσω μια στιγμή
Να ζήσω μια στιγμή έτσι στον αέρα
Σαν βροχή να σε νιώσω στο γυμνό κορμί.

Μέσα σ' ένα ταγκό
Δυνατά να με πάρεις
Και μετά να μ' αφήσεις μόνη να χαθώ
Μέσα σ' ένα ταγκό
Να σ' ακούω να φωνάζεις
Να ρωτάς να μάθεις, αν σε θέλω κι εγώ.

Και σαν τρελή μέσα από τα παραμύθια
Να σου κρύβω την αλήθεια, πόσο σε ποθώ
Και για μια στιγμή, όπως μες στα παραμύθια
Που 'γινε αλήθεια
Να μου πάρεις τη ζωή
Μέσα σ΄ένα ταγκό.

Μέσα σ' ένα ταγκό
Δυνατά να με πάρεις
Και μετά να μ' αφήσεις μόνη να χαθώ
Μέσα σ' ένα ταγκό
Να σ' ακούω να φωνάζεις
Να ρωτάς να μάθεις, αν σε θέλω κι εγώ.

Και σαν τρελή μέσα από τα παραμύθια
Να σου κρύβω την αλήθεια πόσο σε ποθώ
Και για μια στιγμή, όπως μες στα παραμύθια
Που 'γινε αλήθεια
Να μου πάρεις τη ζωή
Μέσα σ΄ένα τανγκό.