Υπάρχει έντονη κριτική στους κύκλους των εκπαιδευτικών ότι το
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών – Αναλυτικό Πρόγραμμα
Σπουδών (ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ) του Δημοτικού δεν αφήνει ελευθερία στον
εκπαιδευτικό, ότι είναι γεμάτο διδακτικούς στόχους και πολλή ύλη.
Άλλωστε, πάγιο αίτημα εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών είναι η μείωση
της ύλης στο δημοτικό σχολείο. Επίσης, μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών
διαμαρτύρεται ότι η πίεση της ύλης είναι τέτοια που δεν τους αφήνει
περιθώρια πειραματισμού ή εφαρμογής εναλλακτικών μεθόδων διδασκαλίας.
Συμβαίνει όμως αυτό στην πραγματικότητα; Και σε ποιο βαθμό;
Περισσότερα εδώ
Περισσότερα εδώ