Γράφει ο Διονύσης Μαρίνος
«Σχέσεις» του Διονύση Χαριτόπουλου, σελ. 112, Εκδ. Τόπος
Το Λαιστρυγόνειο πάθος. Οι Κυκλώπειες ηδονές. Ο εθισμός του σώματος ως άλλο Ραμαγιάνα. Η Μαχαμπαράτα της ερωτικής κλίνης. Τα ρουμπαγιάτ των αγγιγμάτων. Ο ίμερος είναι το πραγματικό έπος των ανθρώπων. Η αείζωη πάλη των σωμάτων. Διότι πέραν της αναπαραγωγικής πτυχής, που είναι μέρος της σεξουαλικής πράξης, η πραγματική μέθεξη έρχεται όταν οι εραστές θέτουν ως μοναδικό σκοπό της συνάφειάς τους το λιγωτικό πάθος του οργασμού. Τι από όλα αυτά είναι έρωτας; Τι είναι αγάπη; Και πώς δομούνται οι ανθρώπινες σχέσεις; Στην κορωνίδα της διαπλοκής μεταξύ ανθρώπων βρίσκεται η συνάφεια των ετερωνύμων. Ο σπινθήρας που δημιουργείται μεταξύ αρσενικού και θηλυκού πόλου μόνο φωτιά μπορεί να προκαλέσει. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως το ερωτικό κάλεσμα μεταξύ όμοιων πόλων δεν παράγει ανάλογης ισχύος πυρκαγιά.
Η συνέχεια εδώ
«Σχέσεις» του Διονύση Χαριτόπουλου, σελ. 112, Εκδ. Τόπος
Το Λαιστρυγόνειο πάθος. Οι Κυκλώπειες ηδονές. Ο εθισμός του σώματος ως άλλο Ραμαγιάνα. Η Μαχαμπαράτα της ερωτικής κλίνης. Τα ρουμπαγιάτ των αγγιγμάτων. Ο ίμερος είναι το πραγματικό έπος των ανθρώπων. Η αείζωη πάλη των σωμάτων. Διότι πέραν της αναπαραγωγικής πτυχής, που είναι μέρος της σεξουαλικής πράξης, η πραγματική μέθεξη έρχεται όταν οι εραστές θέτουν ως μοναδικό σκοπό της συνάφειάς τους το λιγωτικό πάθος του οργασμού. Τι από όλα αυτά είναι έρωτας; Τι είναι αγάπη; Και πώς δομούνται οι ανθρώπινες σχέσεις; Στην κορωνίδα της διαπλοκής μεταξύ ανθρώπων βρίσκεται η συνάφεια των ετερωνύμων. Ο σπινθήρας που δημιουργείται μεταξύ αρσενικού και θηλυκού πόλου μόνο φωτιά μπορεί να προκαλέσει. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως το ερωτικό κάλεσμα μεταξύ όμοιων πόλων δεν παράγει ανάλογης ισχύος πυρκαγιά.
Η συνέχεια εδώ