Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

28 Δεκ 2015

Ταχύτητα Επεξεργασίας στη μάθηση.Τι χρειάζεται να γνωρίζετε


Έχετε προσέξει παιδιά που σας έχει δημιουργηθεί η ανάγκη να τους πείτε «πιο γρήγορα!». Μπορεί να είναι πολύ εύστοχα στην απάντησή τους αλλά δείχνουν να χρειάζονται περισσότερο χρόνο από τους συνομηλίκους τους για να απαντήσουν είτε σε λεκτική, είτε σε πρακτική/κινητική, είτε σε οπτικοχωρική πρόκληση.

Μήπως λοιπόν το παιδί σας
  • -χρειάζεται μία ώρα για να κάνει την εργασία μαθηματικών που άλλα παιδιά θα χρειαζόντουσαν 20 λεπτά;
  • -συχνά αποτυγχάνει στα τεστ, ακόμη κι αν γνωρίζει το υλικό;
  • -δυσκολεύεται να ακολουθήσει οδηγίες πολλών βημάτων, ειδικά όταν υπάρχει πίεση χρόνου;

Με μια ματιά ξεκινώντας

Θα πρέπει να θυμόμαστε πριν συνεχίσουμε την ανάλυση:
  • -H αργή ταχύτητα επεξεργασίας δεν είναι υποχρεωτικά ένα θέμα της μάθησης ή προσοχής από μόνη της.
  • -Τα παιδιά που έχουν πρόβλημα με την ταχύτητα επεξεργασίας μπορεί να -και συνήθως- δυσκολεύονται στο σχολείο.
  • -Η αργή ταχύτητα επεξεργασίας από μόνη της δεν έχει να κάνει με το πόσο έξυπνα είναι τα παιδιά.
  • -Υπάρχουν πολλοί πιθανοί λόγοι για να συμβαίνει αυτό και η αργή ταχύτητα επεξεργασίας μπορεί να είναι ένας από αυτούς.

Τι είναι η ταχύτητα επεξεργασίας

Ταχύτητα επεξεργασίας είναι ο ρυθμός με τον οποίο λαμβάνουμε τις πληροφορίες, τις επεξεργαζόμαστε, βγάζουμε νόημα από αυτές και αρχίζουμε να ανταποκρινόμαστε σε αυτές. Αυτή η πληροφορία μπορεί να είναι οπτική, όπως γράμματα και αριθμοί, ακουστική, όπως ομιλούμενη γλώσσα, πρακτική – κινητική όπως μία απαίτηση αυτοεξυπηρετήσεως ή κίνησης (πχ στην παιδική χαρά, το διάλειμμα κλπ).

Η συνέχεια εδώ