Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

9 Απρ 2016

Freire: Πώς ελαχιστοποιείται η δημιουργικότητα των μαθητών

Ο Freire υποστηρίζει ότι η εκπαίδευση οφείλει να ξεφύγει από την “τραπεζική αντίληψη» της παιδείας, η οποία   περιορίζει τα παιδιά να δέχονται, να καταχωρούν και να αποταμιεύουν τις καταθέσεις των εκπαιδευτικών.

Το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας-άσχετα αν πρόκειται για αξίες ή για εμπειρικές διαστάσεις της πραγματικότητας- κατά την αφήγηση, που είναι η αρρώστια του εκπαιδευτικού συστήματος, τείνει να γίνει άψυχο και απολιθωμένο και μετατρέπει τους μαθητές σε δοχεία που τα γεμίζει ο δάσκαλος.
Η εκπαίδευση γίνεται έτσι μια πράξη αποταμίευσης, όπου οι μαθητές είναι τα ταμιευτήρια κι ο δάσκαλος ο καταθέτης. 
 
Η συνέχεια εδώ