Τα κορίτσια εμφανίζονται να ενδιαφέρονται περισσότερο για τη λογοτεχνία με ποσοστό 86,4% έναντι 74,4% των αγοριών. Η διαφορά μεταξύ των δύο φύλων είναι αρκετά μεγαλύτερη σε άλλες χώρες. Στην Αυστρία τα ποσοστά μοιράζονται σε 60,9% για τα κορίτσια και 38,5% για τα αγόρια.
Παρά αυτή την πρωτιά όμως, τα δοκίμια και η λογοτεχνία φαίνεται να αποτελούν τις τελευταίες επιλογές των μαθητών μεταξύ των εξωσχολικών βιβλίων. Το 60,5% των μαθητών αναφέρει ότι διαβάζει με δική του πρωτοβουλία "αρκετές φορές το μήνα" ή "αρκετές φορές την εβδομάδα" περιοδικά και ακολουθούν οι εφημερίδες σε ποσοστό 42,8%, τα κόμικς σε ποσοστό 24,7%, τα λογοτεχνικά βιβλία σε ποσοστό 21,5% και τα δοκίμια σε ποσοστό 7,2% από 26,4% το 2000.
Τέλος, σύμφωνα με την έκθεση οι μαθητές που είναι εξοικειωμένοι στο διαδίκτυο παρουσιάζουν μεγαλύτερες επιδόσεις στην κατανόηση κειμένου.
Η συνολική κατάταξη:
Ελλάδα: 82,50%
Τουρκία: 77,10%
Μεξικό: 76,20%
Τσεχία: 75,00%
Ουγγαρία: 74,50%
Καναδάς: 68,90%
Νέα Ζηλανδία: 68,70%
Πολωνία: 67,80%
Φινλανδία: 67,00%
Δανία: 66,40%
Ιταλία: 66,10%
Ισραήλ: 65,50%
Πορτογαλία: 64,80%
Αυστραλία: 63,30%
Σουηδία: 62,70%
Ισλανδία: 62,00%
Νότια Κορέα: 61,50%
Εσθονία: 61,40%
Γαλλία: 61,20%
Ισπανία: 60,40%
Βρετανία: 60,40%
Χιλή: 60,30%
Σλοβενία: 60,20%
Νορβηγία: 60,00%
Σλοβακία: 59,10%
Γερμανία: 58,70%
Ιρλανδία: 58,10%
ΗΠΑ: 58,00%
Ιαπωνία: 55,80%
Βέλγιο: 55,60%
Ελβετία: 55,40%
Λουξεμβούργο: 51,80%
Ολλανδία: 51,40%
Αυστρία: 50,00 %