Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

29 Αυγ 2012

Λυπάμαι για αύριο, Πρωτοψάλτη Άλκηστις




Λυπάμαι για αύριο, από το άλμπουμ «Για που τραβάς Ελπίδα»
Μουσική Ευανθία Ρεμπούτσικα
Στίχοι Ρεβέκκα Ρούσση
Ερμηνεία Άλκηστις Πρωτοψάλτη

Λυπάμαι για αύριο
Λυπάμαι για αύριο που θα στο πω
Περνούν στα σύννεφα
Εικόνες παράφορες του Σ΄ Αγαπώ

Λυπάμαι,ξέχνα με
κι εγώ από μένα έχω φύγει καιρό
Με πόσο Έρωτα
φυλάει το στόμα το τέλος αυτό

Σφιχτά δυνατά,
κράτησε με για μια στιγμή
Σαν πρώτη φορά η ανάσα μας να κοπεί

Σφιχτά δυνατά,
αγκαλιά μου σε χάνω εγώ
Μα λίγο αν με θες
θα΄χει λόγο το Σ΄Αγαπώ

Σφιχτά δυνατά,
αγκαλιά μου σε χάνω εγώ
Μα λίγο αν με θες
θα΄χει λόγο το Σ΄Αγαπώ

Λυπάμαι για αύριο
Εσύ ήσουν για μένα μα εγώ πουθενά
καρδιές στη θάλασσα
δεμένα λυμένα κομμένα σχοινιά

Φοβάμαι τ΄άγνωστο
μα μέσα απ΄το χάος γεννιέται η ζωή
Σ΄αυτό το άγνωστο
που μένει ο καθένας μας κι όλοι μαζί

Σφιχτά δυνατά,
κράτησε με για μια στιγμή
Σαν πρώτη φορά η ανάσα μας να κοπεί

Σφιχτά δυνατά,
αγκαλιά μου σε χάνω εγώ
Μα λίγο αν με θες
θα΄χει λόγο το Σ΄Αγαπώ

Σφιχτά δυνατά,
κράτησε με για μια στιγμή
Σαν πρώτη φορά η ανάσα μας να κοπεί

Σφιχτά δυνατά,
αγκαλιά μου σε χάνω εγώ
Μα λίγο αν με θες
θα΄χει λόγο το Σ΄Αγαπώ