Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

22 Νοε 2012

Αρχαία Ελληνικά στην Αγγλία, Greeklish στην Ελλάδα...

Και ξαφνικά εκεί που θεωρείς ότι τα έχεις ακούσει όλα, έρχονται οι φίλοι Άγγλοι να μας εντυπωσιάσουν με τον συντηρητισμό τους...

Ή μήπως όχι;

Διαβάζουμε ότι από το Σεπτέμβριο του 2014, μετά από απόφαση του Υπουργείου Παιδείας της χώρας, τα Αρχαία Ελληνικά θα διδάσκονται ως ξένη γλώσσα στα σχολεία της Μεγάλης Βρετανίας.

Κάπου εδώ θα έπρεπε να είχαμε την άποψη δύο μεγάλων κυριών της πολιτικής, της κ. Διαμαντοπούλου και της κ. Δραγώνα, σχετικά με τη σημασία της είδησης και τη λογική πίσω από αυτή την απόφαση.


Για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις αρχαιολατρείας ή προγονοπληξίας, συμπληρώνουμε ότι η απόφαση του Βρετανικού Υπουργείου Παιδείας, περιλαμβάνει ακόμα μία κλασσική γλώσσα, τα λατινικά.

Επομένως οι μικροί Βρετανοί μαθητές, από το 2014 θα έχουν τη δυνατότητα εκμάθυνσης δύο κλασσικών γλωσσών. Δύο "νεκρών γλωσσών", σύμφωνα με χαρακτηρισμό μεγάλης πολιτικής προσωπικότητας της δεκαετίας 2010.


Γιατί άραγε τέτοιος έρωτας με την αρχαία/κλασσική εποχή;


Μην περιμένετε επιστημονική τεκμηρίωση από αυτό το άρθρο. Ας μιλήσει επιτέλους η λογική, μιας και οι επιστημονικές τεκμηριώσεις είναι εντελώς δυσνόητες για τη συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου.

Ο λόγος αυτού του "ξαφνικού" έρωτα των Βρετανών, είναι οι δυνατότητες που αποκτάει ο ανθρώπινος εγκέφαλος όταν μαθαίνει τις λεγόμενες "νεκρές γλώσσες".


Ας πιάσουμε τα Αρχαία Ελληνικά, χωρίς πολλές και περίπλοκες αναλύσεις...

Η εξάλειψη των πνευμάτων από τις λέξεις και η καθιέρωση του μονοτονικού, είχε ως αποτέλεσμα την μείωση της εγκεφαλικής δραστηριότητας των μαθητών, αφού οι δεκάδες κανόνες τονισμού που υπήρχαν και που εφαρμοζόντουσαν για τη σωστή γραφή μίας λέξης εδώ και τόσες χιλιάδες χρόνια, εξαφανίστηκαν. Έτσι, χάθηκε η απλή - πολυπλοκότητα της γλώσσας μας, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούμε μικρότερο ποσοστό του εγκεφάλου μας, σε κάτι που το χρησιμοποιούμε κάθε μέρα. Στην επικοινωνία μας.


Το video από το ρεπορτάζ της ΝΕΤ, αφιερωμένο σε όλους τους Υπουργούς Παιδείας και στους συνεργάτες τους, μ' ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ εκεί και όχι εδώ;




Και κάτι για τον προβληματισμό σας.... Μήπως οι ικανότητες των Κινέζων / Ιαπώνων στις Τέχνες και στην Επιστήμη, οφείλονται κυρίως στην πολυπλοκότητα της γλώσσας τους;

Σκεφτείτε το.....


 Πηγή: ramnousia.com