Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

21 Δεκ 2012

Η ΓΥΝΑΙΚΑ, Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ / Σπύρος Λ. Βρεττός

Βίντεο: 17χρονος ρισκάρει τη ζωή του για τη διάσωση... νεκρής












ΓΥΝΑΙΚΑ: Αφήστε με να σύρω το νεκρό,
αυτόν που εσείς, περήφανοι που τον σκοτώσατε,
φωτογραφίζεστε μαζί του.
Λίγο το σώμα του να σύρω
- το σώμα το για μένα πάντα αναίμακτο -
να το τραβήξω μες στο σπίτι
ή σ’ ότι τέλος πάντων απέμεινε απ’ αυτό
και το κρατάει το τραπέζι,
και κάτω από το τραπέζι εγώ
το πέμπτο πόδι.

ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ: Δεν είμαι εντεταλμένος
για το διάλογο αυτό
και σ’ ό,τι πω
μονάχα σαρκασμός θα βγαίνει.
Αν έρθει ο νεκρός εκεί
μου φαίνεται θα σκοτωθεί και πάλι.
Εξ άλλου, μες στη θύελλα που άρχισε,
το κλάμα σας μου φαίνεται
πως είναι από γέννα.

ΓΥΝΑΙΚΑ: Μ’ ακούς;
Μασάω τώρα μες στη θύελλα
των ερειπίων μου τη σκόνη τη προφητική
και φτύνω το κουκούτσι της στο μέλλον.

Εκεί φυτρώνει μοίρα .

στο ένα της κλαδί
να είναι η έρημος τσαμπί

και στ’ άλλο της μαύρο πουλί
να κελαηδά σαρκαστικά
να λέει:  αφήστε με να σύρω το νεκρό,
αφήστε με να σύρω το νεκρό,

και να’ ναι ο νεκρός εσύ

κι αν είσαι και νεκρός
να σκοτωθείς και πάλι.

Από τη συλλογή Πράξη απλή, 2003,  Εκδόσεις Γαβριηλίδη