Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

4 Μαρ 2018

Λέοναρντ Κοέν - Η συμβία μου

Υπάρχει μια τεράστια γυναίκα.
(Ω, Θ-έ μου πόσο όμορφη είναι)
αυτή η τεράστια γυναίκα
μολονότι είναι απόλυτα γυναίκα,
έχει έναν δικό της χαρακτήρα
αυτή η τεράστια γυναίκα που
έρχεται καμιά φορά στο σπίτι μου
νωρίς το πρωί
μου μαδά το δέρμα και μου γυρίζει τα μέσα έξω!
Τριγυρνάμε στον Παράδεισο
πολλά μίλια πάνω από τα πεύκα
και δεν υπάρχει χώρος κενός ανάμεσά μας,
όμως δεν είμαστε Ένα
ή κάτι τέτοιο
Είμαστε δύο τεράστιοι άνθρωποι,
δύο πελώρια κορμιά
τρυφερότητας και απόλαυσης
μαζί με όλες τις ηδονές που δοκιμάσαμε
και εξυμνήσαμε για να εναρμονιστούμε με το μέγεθός μας.
Κάθε φορά που συμβαίνει αυτό 
είμαι συνήθως πρόθυμος να συγχωρήσω όλους αυτούς
που δεν με αγαπάνε αρκετά
κι εσένα επίσης, Σαχάρα,
εσένα ειδικά.

Από το βιβλίο "Το βιβλίο του Πόθου" εκδόσεις ΙΑΝΟΣ ο μελωδός