Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

24 Φεβ 2021

Νίκος Τομαράς, Μαθησιακές δυσκολίες ή σύμπτωμα, Εκδόσεις Πατάκη

             

 

     


Το βιβλίο που λύνει το κουβάρι των μαθησιακών δυσκολιών είναι εδώ!
«Μαθησιακές δυσκολίες ή σύμπτωμα: Από τις ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση σε μια συμπεριληπτική κοινωνία»: το βιβλίο του Νίκου Τομαρά είναι ένα πολύτιμο εργαλείο όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς, αλλά και τους γονείς, τους μαθητές, τους φοιτητές και όλους μας – αφού σίγουρα θα βρούμε στοιχεία του εαυτού μας μέσα σε όσα περιγράφει το βιβλίο.
👉 Οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων θα βελτιώσουν τη σχέση με τους μαθητές τους, ώστε να τη χαρακτηρίζει η διαφάνεια, το ενδιαφέρον, η αλληλεξάρτηση, η διαφοροποίηση και η αμοιβαία ικανοποίηση.
👉 Οι γονείς που τα παιδιά τους αντιμετωπίζουν μαθησιακές ιδιαιτερότητες και νιώθουν αδύναμοι μπροστά στον καταιγισμό των πληροφοριών που δέχονται θα υποστηριχτούν στην επιλογή του τρόπου που θα βοηθήσει τα παιδιά τους.
👉 Οι μαθητές και νέοι –με ή χωρίς διάγνωση– θα βρουν τρόπους γραφής και σκέψης που ταιριάζουν με τον δικό τους ή κάποιων συμμαθητών τους.
👉 Οι φοιτητές θα μπορέσουν να εμπλουτίσουν την έρευνά τους και να εξαγάγουν τα επιστημονικά τους συμπεράσματα.
Ένα βιβλίο-σύμμαχος που παρουσιάζει τις κυρίαρχες σύγχρονες τάσεις και απόψεις σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, τις εκπαιδευτικές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών και πώς αυτές μπορούν να καλυφθούν από τους ειδικούς, τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και την πολιτεία. Απομυθοποιώντας τις διαταραχές, σπάζοντας τα στερεότυπα, τις προκαταλήψεις και τις διακρίσεις, σε συνθήκες συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, αναπτύσσουμε την προσωπικότητα και τις δεξιότητες όλων των μαθητών.
Διαβάζοντας το νόημα που πιθανόν κρύβεται πίσω από το σύμπτωμα, τη δυσκολία, τόσο των μαθητών όσο και των ενηλίκων, και τη χρησιμότητά του, αλλάζουμε την άποψη που έχουμε για τα πράγματα γύρω μας, αλλάζουμε τη ζωή μας αλλά και τις ζωές των άλλων. Το υποκείμενο, διαιρεμένο από το ασυνείδητο, έτσι κι αλλιώς καλείται να ανατρέψει τον ορισμό που του αποδίδουν.