Σταμάτα να γράφεις για τα πάντα. Tόσα πολλά brands δημιουργούν σύγχυση και προσπαθούν να καλύψουν τα πάντα, αντί να εστιάζουν στην core niche (στον πυρήνα) όπου μπορούν να τοποθετηθούν ως εμπειρογνώμονες. Βρες την εξειδίκευσή σου και μετά γίνε ακόμη πιο εξειδικευμένος». Jo Pulicci
Στον καλλιτεχνικό χώρο κυκλοφορεί ευρέως ότι οι επιλογές των παραγωγών που αφορούν ιδιότητες κυρίως, όπως, ηθοποιούς, τραγουδιστές κ.τ.λ., επηρεάζονται έντονα από τον αριθμό των λάικ τους στο Instagram. Για συγγραφείς δεν έχω ακούσει ακόμη, αλλά οσονούπω θα δούμε και υποψηφίους να πηγαίνουν σε εκδοτικούς οίκους με σημαία τα λάικ. Ας εισαγάγουμε έναν χρήσιμο όρο που περιγράφει πιο κομψά το φαινόμενο. «Content capital» – η ικανότητα των καλλιτεχνών, των συγγραφέων κ.τ.λ. να παράγουν περιεχόμενο όχι απευθείας για το έργο τους (για τη θεατρική τους παράσταση π.χ.), αλλά για την ιδιότητά τους ως καλλιτέχνες και τις δεξιότητες ως προσωπικότητες. Η εξιδανικευμένη, οργανωμένη από ειδικούς εικόνα τους είναι εκείνη που πουλάει. Κι όσο πουλάει στο Internet θα πουλάει και στην πιάτσα.
Η συνέχεια εδώ
